(+30) 211 1901900
Δευτ. - Παρ: 9:00 - 19:00
contact@regen.gr

Blog

Σανίδα: η φανταστική άσκηση που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα

Σανίδα: η φανταστική άσκηση που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα

Η Θαυματουργή Σανίδα

Η φανταστική άσκηση που γυμνάζει ολόκληρο το σώμα με ελάχιστα λεπτά την ημέρα. Όμως πρέπει να ξέρεις πως να την κάνεις σωστά.

 

Η αλήθεια είναι πως όλοι θέλουμε ένα ωραίο σώμα, όμως δεν θέλουμε να κουραστούμε για να το αποκτήσουμε. Εντάξει ένα γυμνασμένο σώμα θέλει και λίγο κόπο, όμως υπάρχουν ασκήσεις που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο για να γίνουν και γυμνάζουν συνολικά τις περισσότερες μυϊκές ομάδες. Η σανίδα είναι η πιο εύκολη να πραγματοποιηθεί καθώς δεν χρειάζεται εξοπλισμό και η πιο δραστική από αυτές, αρκεί να την κάνεις σωστά. Μην ξεχνάς όμως πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική αντοχή και φυσική κατάσταση και γι’ αυτό πρέπει να μπεις σταδιακά σε πρόγραμμα και όχι να ξεκινήσεις με ακρότητες και υπερβολές, που και θα σε απογοητεύσουν και μπορεί να κάνουν ακόμη και ζημιά στο σώμα σου.

 

Η Σωστή Σανίδα

Εάν δεν το έχεις ξανακάνει ποτέ, πρέπει να ξεκινήσεις χαλαρά με μάξιμουμ 30 δευτερόλεπτά παραμονής στη στάση σανίδα. Μετά κάθε εβδομάδα μπορείς να αυξάνεις κατά 10 δευτερόλεπτα στην κλασσική στάση και, όταν κατακτήσεις το ολόκληρο λεπτό και παραπάνω, να αρχίσεις να βάζεις και παραλλαγές της άσκησης στο πρόγραμμά σου. Πάντως γενικά 5-10 λεπτά την ημέρα αρκούν συνολικά για ενδυνάμωση σε όλο το σώμα και μαζί με λίγο τρέξιμο ή βάδην (30 λεπτά την ημέρα) θα δεις γρήγορα θαύματα να επιτελούνται στη γραμμή σου.

Ξάπλωσε μπρούμυτα στο πάτωμα και στηρίξου στους αγκώνες. Με τα δύο πόδια τεντωμένα πίσω σου, πάτησε με δύναμη στα δάχτυλα των ποδιών και σπρώξε ώστε τα πόδια σου να ξεκολλήσουν από το έδαφος και το κεφάλι σου να έρθει σε ευθεία με τη σπονδυλική σου στήλη, σαν να θέλεις να ευθυγραμμίσεις όλο σου το σώμα σε μία νοητή ευθεία γραμμή. Στην πορεία του χρόνου και αφού νιώθεις άνετα πλέον με την κλασσική σανίδα μπορείς να ξεκινήσεις να προσθέτεις εναλλαγές, όπως το να κάνεις την ίδια άσκηση με τεντωμένα τα χέρια, μετά με το ένα πόδι σηκωμένο ελαφρώς και μετά με στήριξη στον έναν αγκώνα και το άλλο χέρι σε έκταση προς τα πάνω, δηλαδή να είσαι πλέον σε πλάγια θέση. Αν εναλλάσσεις αυτές τις ασκήσεις καθημερινά για 5 λεπτά, θα έχεις έναν ενδυναμωμένο και γραμμωμένο σώμα με ελάχιστο χρόνο γυμναστικής την ημέρα.